Διαχείριση αρωμάτων και καλλυντικών
Αυτό το τριετές πρόγραμμα πλήρους φοίτησης παρέχει ολοκληρωμένες γνώσεις σχετικά με τον κύκλο ζωής των προϊόντων αρωμάτων και καλλυντικών με έμφαση στις πολυτελείς επωνυμίες. Προσφέρει πολύτιμες γνώσεις σχετικά με την ανάπτυξη προϊόντων, την αφήγηση ιστοριών και τις στρατηγικές διαχείρισης εμπορικών σημάτων ειδικά για τον κλάδο.
Το πρόγραμμα σπουδών συνδυάζει τη θεωρία και την πρακτική εξάσκηση για να προωθήσει την αλληλεπίδραση μεταξύ όλων όσων εμπλέκονται στη δημιουργία και την εμπορία αρωμάτων και προϊόντων ομορφιάς, συμπεριλαμβανομένης της περιποίησης και του μακιγιάζ.
Οι σπουδαστές θα διερευνήσουν κρίσιμα ζητήματα που σχετίζονται με τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη, την παραγωγή, τη διανομή, την προμήθεια, την επωνυμία και το μάρκετινγκ αρωμάτων και καλλυντικών με έμφαση στην αδειοδότηση. Θα μάθουν πώς να συνδυάζουν τη δημιουργικότητα, την τεχνική εμπειρία και τη στρατηγική σκέψη για να μετατρέπουν τις δημιουργικές ιδέες σε επιτυχημένα προϊόντα.
Κύριοι τομείς εκπαίδευσης
- Στρατηγικές προώθησης επωνυμίας για πολυτελή προϊόντα ομορφιάς
- Μέθοδοι έρευνας και ανάλυση τάσεων
- Σχεδιασμός συσκευασίας
- Τεχνικές και γνώσεις σχετικά με την εκπαίδευση της όσφρησης και της μύτης.
- Οικονομικά και στρατηγικές μάρκετινγκ
Θέλετε να μάθετε περισσότερα;
Με ειδικές μαθησιακές ενότητες σχετικά με τις στρατηγικές προώθησης, το σχεδιασμό αρωματικών προϊόντων, την ιστορία του αρώματος και των καλλυντικών, τις τεχνικές παρασκευής αρωμάτων, καθώς και τις διαδικασίες παραγωγής και επικοινωνίας, την κοινωνιολογία, την ανθρωπολογία και την ψυχολογία, οι συμμετέχοντες θα έχουν τη μοναδική ευκαιρία να αποκτήσουν ένα ολοκληρωμένο σύνολο δεξιοτήτων για τη διαχείριση κάθε πτυχής της ανάπτυξης προϊόντων και εμπορικών σημάτων.
Οι σπουδαστές θα μάθουν πώς να προσαρμόζουν τις τεχνικές επικοινωνίας, μάρκετινγκ και διαφήμισης για την επίτευξη των στόχων πωλήσεων και να εφαρμόζουν βασικές στρατηγικές για τις εταιρείες αρωμάτων και ομορφιάς.
Το πρόγραμμα παρέχει επίσης μια επισκόπηση των θεμάτων που επηρεάζουν τον κλάδο σήμερα, όπως η βιωσιμότητα και η ολοκλήρωση του ψηφιακού μετασχηματισμού, οδηγώντας σε βαθιά κατανόηση του κοινωνικού και περιβαλλοντικού αντίκτυπου των καλλυντικών προϊόντων για την προώθηση μιας βιώσιμης προσέγγισης. Έμπειρα στελέχη θα καθοδηγήσουν τους συμμετέχοντες, ώστε να αποκτήσουν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων μέσω της μάθησης βάσει περιπτώσεων.
Επαγγέλματα: διευθυντές εμπορικών σημάτων, διευθυντές προϊόντων, διευθυντές εμπορικού μάρκετινγκ, διευθυντές επικοινωνίας κ.λπ.