Οπτικός σχεδιασμός και ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα στον οπτικό σχεδιασμό και την ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ συνδυάζει την τυπική προσέγγιση του μάρκετινγκ, η οποία συνήθως καλύπτεται σε πιο επιχειρηματικά προσανατολισμένα μαθήματα, και την καλλιτεχνικά εκφραστική προσέγγιση που χρησιμοποιείται στις νέες τεχνολογίες.
Εργαζόμενοι πάνω σε πραγματικά έργα και αναλύοντας τα βασικά στοιχεία του μάρκετινγκ, της ολοκληρωμένης επικοινωνίας και των σύγχρονων πολιτιστικών σεναρίων μαζί με τη δυνατότητα διεπιστημονικών δραστηριοτήτων, δίνεται στους φοιτητές η ευκαιρία να αντιμετωπίσουν το επαγγελματικό πλαίσιο. Οι σπουδαστές αποκτούν την εμπειρία νέων δημιουργικών και λειτουργικών μοντέλων που θα τους υποστηρίξουν στην ανάπτυξη ενός ισχυρού επαγγελματικού προφίλ και προφίλ έργου.
Κύροι τομείς εκπαίδευσης
- Αποκωδικοποίηση των στοιχείων και της γλώσσας της επικοινωνίας και των σύγχρονων πολιτιστικών και φαντασιακών πλαισίων τους.
- Αξιολόγηση διαφορετικών γλωσσών επικοινωνίας και εντοπισμός του αντίκτυπου των διαδικασιών επικοινωνίας στο σημερινό κοινωνικοοικονομικό και πολιτισμικό πλαίσιο.
- Διαχείριση σύνθετων έργων επικοινωνίας και εύρεση της σωστής ισορροπίας μεταξύ της οικονομικής και της καλλιτεχνικής-δημιουργικής διάστασης.
Επαγγελματικές ευκαιρίες: σχεδιαστής επικοινωνίας, εμπειρογνώμονας μάρκετινγκ, καλλιτεχνικός διευθυντής, κειμενογράφος, στρατηγικός σχεδιαστής, διευθυντής επικοινωνίας, σχεδιαστής εμπειρίας χρήστη και διεπαφής, σχεδιαστής εμπορικών σημάτων, διευθυντής κοινωνικών μέσων, ψηφιακός στρατηγικός, δημιουργικός διευθυντής.