Επικοινωνία και διαχείριση μάρκετινγκ για αρώματα και καλλυντικά

Αυτό το μεταπτυχιακό πρόγραμμα καλύπτει την τεχνολογία, την οργάνωση, την επικοινωνία και τα εργαλεία μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται στη βιομηχανία αρωμάτων και καλλυντικών πολυτελείας.

Με έμφαση στις τελευταίες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των γνωστών πλατφορμών, των διαδικτυακών μπλογκς, των περιοδικών, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των αποκλειστικών συνεργασιών με φορείς επιρροής για την εμπλοκή των καταναλωτών και των ενδιαφερομένων μερών.

Οι σπουδαστές θα εξερευνήσουν την αγορά και θα αποκτήσουν μια βαθιά κατανόηση των βασικών χαρακτηριστικών του κλάδου, των περιουσιακών στοιχείων, των τμημάτων, των νόμων, των ομάδων καταναλωτών και του τρόπου προσέλκυσής τους με την επικοινωνία του ονείρου της πολυτέλειας.

Η διαχείριση της επικοινωνίας και της καινοτομίας είναι απαραίτητη για την ενίσχυση και την υλοποίηση διαφημιστικών εκστρατειών και σχεδίων επικοινωνίας που αντικατοπτρίζουν το όραμα ή το προφίλ μιας μάρκας. Έχουν στρατηγικό ρόλο στο λανσάρισμα ενός προϊόντος αρώματος ή καλλυντικού και μπορούν να καθορίσουν την επιτυχία του. Οι σπουδαστές θα σχεδιάσουν και θα διαχειριστούν παρουσιάσεις, εκδηλώσεις, σχέδια κοινωνικών μέσων και δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων και θα χρησιμοποιήσουν ενεργά τα πιο πρόσφατα κανάλια των μέσων ενημέρωσης, όπως το μάρκετινγκ επιρροής και το μάρκετινγκ περιεχομένου.

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες

Κύριοι τομείς εκπαίδευσης

  • Καινοτομία και διαδικασίες μετασχηματισμού
  • Στρατηγικές διαχείρισης και μάρκετινγκ για τη βιομηχανία αρωμάτων, ATL/BTL.
  • Ανάλυση τάσεων και αφήγηση ιστοριών
  • Αειφορία και φιλικές προς το περιβάλλον διαδικασίες παραγωγής
  • Οπτική επικοινωνία

Ευκαιρίες σταδιοδρομίας: διευθυντής καινοτομίας και μετασχηματισμού, διευθυντής εκδηλώσεων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης, διευθυντής δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας, σχεδιαστής μέσων κοινωνικής δικτύωσης, διευθυντής KOL και επιρροής.

Εξειδικεύσεις

Μεταπτυχιακά προγράμματα στα αρώματα και τα καλλυντικά προσφέρονται στις ακόλουθες ειδικότητες:

  1. Μάρκετινγκ και διαχείριση επικοινωνίας για αρώματα και καλλυντικά.
  2. Διαχείριση εμπορικών σημάτων αρωμάτων και καλλυντικών και αδειοδότηση για αρώματα και καλλυντικά προϊόντα.
  3. Διαχείριση της οσφρητικής εμπειρίας για τη βιομηχανία πολυτελείας (Olfactory Experience Management for the Luxury Industry)
Χρειάζεστε καθοδήγηση;