Γραφιστικός σχεδιασμός και καλλιτεχνική διεύθυνση
Το πρόγραμμα bachelor της NABA στη γραφιστική και καλλιτεχνική διεύθυνση εισάγει τους φοιτητές στον κόσμο των νέων μέσων και της επικοινωνίας, συνδυάζοντας την ακαδημαϊκή μέθοδο με τον πειραματισμό σε δημιουργικά εργαστήρια.
Οι σπουδαστές μαθαίνουν να διαχειρίζονται έργα χρησιμοποιώντας τις τεχνικές και τις γλώσσες της γραφιστικής, της διαφήμισης, των ψηφιακών εκδόσεων, των ψηφιακών μέσων, των τρισδιάστατων και των κινούμενων γραφικών και παραδίδουν πραγματικά και αποτελεσματικά έργα για εταιρείες και οργανισμούς.
Κύριοι τομείς εκπαίδευσης
- Εξερεύνηση διεπιστημονικών μεθόδων.
- Έρευνα, καθορισμός στρατηγικών και δημιουργία καινοτομιών
- Πειραματισμός με πραγματικές εργασίες μαζί με κορυφαίους διεθνείς εταίρους
Επαγγελματικές ευκαιρίες: Καλλιτεχνικός διευθυντής, Συντάκτης κειμένων, Σχεδιαστής γραφικών, Σχεδιαστής ιστοσελίδων, Σχεδιαστής εμπορικών σημάτων, Σχεδιαστής εκδόσεων, Σχεδιαστής λιανικής πώλησης και εκθέσεων, Σχεδιαστής συσκευασίας, Εικονογράφος, Εικαστικός σχεδιαστής.
Το πρώτο έτος προσφέρεται επίσης ως μονοετές πρόγραμμα
Το μονοετές πρόγραμμα της NABA απευθύνεται σε φοιτητές που θέλουν να περάσουν ένα χρόνο στην πανεπιστημιούπολη της NABA στο Μιλάνο ή στη Ρώμη μαζί με φοιτητές από όλο τον κόσμο. Θα παρακολουθήσετε το πρώτο έτος του πτυχιακού προγράμματος στη Γραφιστική & Καλλιτεχνική Διεύθυνση και θα λάβετε πιστοποιητικό από τη NABA μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να σπουδάσετε περαιτέρω.
Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες
Εξειδίκευση: σχεδιασμός εμπορικών σημάτων
Το μάθημα σχεδιασμού εμπορικών σημάτων εμβαθύνει την επικοινωνία εμπορικών σημάτων και διευρύνει την τεχνογνωσία των σπουδαστών στον σχεδιασμό και την καινοτομία της στρατηγικής και οπτικής επωνυμίας, σε όλη την ψηφιακή εξέλιξή της, με έμφαση επίσης στη συσκευασία, τον σχεδιασμό λιανικής πώλησης και την εμπειρία των καταναλωτών.
Οι συνολικές δεξιότητες στον τομέα της επικοινωνίας αναπτύσσονται ολοένα και περισσότερο, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις επώνυμες οντότητες. Η εξειδίκευση ξεκινά με τον σχεδιασμό της οπτικής ταυτότητας μιας μάρκας και προχωρά στην ενίσχυση και την προώθησή της, προσφέροντας μια στρατηγικά ολοκληρωμένη προσέγγιση που λαμβάνει υπόψη τις αξίες, την αποστολή και τον τόνο της εταιρείας, καθώς και την κουλτούρα και τη γλώσσα του υποβάθρου.
Εξειδίκευση: δημιουργική ηγεσία / δημιουργική διεύθυνση
Το μάθημα της δημιουργικής διεύθυνσης ασχολείται με μια ολοκληρωμένη επικοινωνιακή καμπάνια (διαδικτυακά και μη) και φροντίζει για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή της, ενσωματώνοντας εκφραστική γλώσσα και δυνατότητες χρησιμοποιώντας τεχνικές και μέσα που είναι συμβατά με τους στόχους του κοινού-στόχου και τη δέσμευση.
Η ειδίκευση αποσκοπεί στην προετοιμασία των σπουδαστών για το επάγγελμα του δημιουργικού διευθυντή στη διαφημιστική βιομηχανία, καθώς και σε περιβάλλοντα πολυμέσων και κοινωνικά περιβάλλοντα, αποκτώντας παράλληλα οργανωτικές δεξιότητες για τη δημιουργική διαδικασία και την αντιπαράθεση με τους διάφορους επαγγελματίες που εμπλέκονται στην οπτικοακουστική παραγωγή.
Οι φοιτητές έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν και να αναπτύξουν τεχνογνωσία στην ανάλυση και το σχεδιασμό καινοτόμων μορφών με έντονο εννοιολογικό και οπτικό αντίκτυπο.
Εξειδίκευση: οπτικός σχεδιασμός
Η τεχνική εμπειρία στον τομέα της γραφιστικής και πειραματικής οπτικοποίησης αναπτύσσεται μέσω του σχεδιασμού και της παραγωγής καθηλωτικών έργων με ισχυρό οπτικό αντίκτυπο και υψηλά επίπεδα εμπλοκής.
Εξερευνώντας το σύγχρονο εκφραστικό σενάριο, οι σπουδαστές στο μάθημα του οπτικού σχεδιασμού θα καθορίσουν την προσέγγισή τους για τη διερεύνηση και επεξεργασία πρωτότυπου περιεχομένου και αισθητικής χρησιμοποιώντας διαφορετικές γλώσσες και τεχνικές (εικονογράφηση, ψηφιακή κινούμενη εικόνα, φωτογραφία) για να προσδιορίσουν μια προσωπική υφολογική υπογραφή που μπορεί να εφαρμοστεί σε συγγραφικά έργα και σημαντικά έργα επικοινωνίας σε σύγχρονα πολιτιστικά πλαίσια.