Μόδα, προϊόν και επιχείρηση
Αυτό το τριετές πρόγραμμα πλήρους φοίτησης επικεντρώνεται στην τεχνολογία ένδυσης, την παραγωγή και το merchandising με μια στρατηγική προσέγγιση που αποσκοπεί στη διαχείριση όλων των πτυχών που σχετίζονται με το σχεδιασμό, την ανάπτυξη, την κατασκευή, τη διανομή, την προμήθεια, την επωνυμία και το μάρκετινγκ των συλλογών μόδας.
Σχεδιασμός προϊόντων
Σχεδιασμός προϊόντων Αυτό το τριετές πρόγραμμα περιλαμβάνει ένα μείγμα εφαρμοσμένων δεξιοτήτων χειροκίνητου, τεχνικού και ψηφιακού σχεδιασμού (τεχνικό σχέδιο, τρισδιάστατη μοντελοποίηση, οπτικοποίηση και κατασκευή πρωτοτύπων), σε συνδυασμό με μια ολιστική προσέγγιση […]
Σχέδιο μόδας
Αυτό το δυναμικό μάθημα προάγει τη σχεδιαστική δημιουργικότητα, το ατομικό στυλ και το προσωπικό όραμα των σπουδαστών, ενώ παράλληλα ανταποκρίνεται στις ραγδαίες εξελίξεις στον τομέα της μόδας μέσω μιας σειράς δραστηριοτήτων που βασίζονται σε έργα και αντικατοπτρίζουν διαφορετικές πτυχές της πρακτικής του κλάδου.
Ψηφιακά Μέσα
Αυτό το μονοετές μεταπτυχιακό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να εξερευνήσει τις δυνατότητες που προσφέρει η χρήση των νέων τεχνολογιών στις τέχνες.
Επιμέλεια τέχνης και μόδας
Αυτό το μονοετές μεταπτυχιακό πρόγραμμα προσφέρει συναρπαστικές ευκαιρίες και προετοιμάζει τους φοιτητές να εισέλθουν στον κόσμο της τέχνης για να εργαστούν. Οι σπουδαστές αναπτύσσουν δεξιότητες τόσο από την πλευρά της επιμέλειας όσο και από την πιο διοικητική/ψηφιακή πλευρά.
Στάιλινγκ μόδας, δημιουργική ηγεσία και ψηφιακό περιεχόμενο
Αυτό το μεταπτυχιακό πρόγραμμα εκπαιδεύει τους σπουδαστές να γίνουν ειδικοί στην οπτική εικόνα, με την ανάπτυξη προηγμένων δεξιοτήτων σε θέματα όπως: γνώση του fashion styling, ψηφιακά άρθρα μόδας τόσο για offline όσο και για online μέσα και κοινωνικές πλατφόρμες.
Επικοινωνία και διαχείριση μάρκετινγκ για αρώματα και καλλυντικά
Αυτό το μεταπτυχιακό πρόγραμμα καλύπτει την τεχνολογία, την οργάνωση, την επικοινωνία και τα εργαλεία μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται στη βιομηχανία αρωμάτων και καλλυντικών πολυτελείας.
Βιομηχανία μόδας
Αυτό το μάθημα μεταπτυχιακού επιπέδου έχει σχεδιαστεί για να εκπαιδεύσει τους μελλοντικούς μάνατζερ και ηγέτες στον κλάδο της μόδας να κατανοούν, να αναλύουν και να λειτουργούν τα βασικά στοιχεία μιας νεοσύστατης επιχείρησης μόδας και πολυτελών εμπορικών σημάτων.
Επικοινωνιακός σχεδιασμός
Αυτό το διετές μεταπτυχιακό πρόγραμμα παρέχει μια ευρεία θεμελίωση σε κοινωνιολογικά, πολιτιστικά και δημιουργικά πλαίσια μαζί με τα σύγχρονα κανάλια των μέσων ενημέρωσης. Αυτό επιτρέπει στους σπουδαστές να δημιουργούν αξιομνημόνευτες στρατηγικές επικοινωνίας που μπορούν να έχουν απήχηση στις πιο ανεπτυγμένες κοινωνικές φαντασιώσεις.
Σχεδιασμός εσωτερικών χώρων
Κατά τη διάρκεια του πρώτου μέρους αυτού του μεταπτυχιακού προγράμματος, οι φοιτητές θα εργαστούν πάνω στις νέες αισθητικές γλώσσες σύμφωνα με τις διεθνείς τάσεις και θα ενισχύσουν τις τεχνικές και σχεδιαστικές τους δεξιότητες σύμφωνα με τις καινοτόμες τεχνολογίες.
Σχεδιασμός προϊόντων
Μέσα από διαλέξεις και σχεδιαστικές δραστηριότητες, οι φοιτητές μαθαίνουν να περιηγούνται στη διαδικασία σχεδιασμού από την αρχή μέχρι το τέλος, συνδυάζοντας τεχνικές δεξιότητες με αισθητικό πειραματισμό για τη δημιουργία ιδιαίτερα καινοτόμων προϊόντων.
Διαχείριση προϊόντων κοσμητολογίας και αρωμάτων
Το πρόγραμμα διδάσκει πώς να διαχειρίζεστε επιχειρηματικά ζητήματα, ενώ ανταποκρίνεστε στις αλλαγές της αγοράς και στις καινοτομίες των προϊόντων, καθώς και στις τελευταίες τάσεις του κλάδου.