Διαχείριση μόδας και στρατηγικές μάρκας
Το συναρπαστικό ταξίδι μέσα από τη δημιουργία, την ανάπτυξη και τη διαχείριση μιας πολυτελούς μάρκας μόδας – από την οραματική ιδέα μέχρι το λανσάρισμα και τη διανομή της στην αγορά.
Το συναρπαστικό ταξίδι μέσα από τη δημιουργία, την ανάπτυξη και τη διαχείριση μιας πολυτελούς μάρκας μόδας – από την οραματική ιδέα μέχρι το λανσάρισμα και τη διανομή της στην αγορά.
Εξειδικευτείτε στην αγορά και αποφασίστε τι θα έρθει στο κατάστημα την επόμενη σεζόν. Οι επαγγελματίες αγοραστές μόδας γνωρίζουν πώς να επιλέγουν ένα ισορροπημένο μείγμα προϊόντων και εμπορικών …
Σχεδιασμός προϊόντων Αυτό το τριετές πρόγραμμα περιλαμβάνει ένα μείγμα εφαρμοσμένων δεξιοτήτων χειροκίνητου, τεχνικού και ψηφιακού σχεδιασμού (τεχνικό σχέδιο, τρισδιάστατη μοντελοποίηση, οπτικοποίηση και κατασκευή πρωτοτύπων), σε συνδυασμό με μια ολιστική προσέγγιση […]
Αυτό το δυναμικό μάθημα προάγει τη σχεδιαστική δημιουργικότητα, το ατομικό στυλ και το προσωπικό όραμα των σπουδαστών, ενώ παράλληλα ανταποκρίνεται στις ραγδαίες εξελίξεις στον τομέα της μόδας μέσω μιας σειράς δραστηριοτήτων που βασίζονται σε έργα και αντικατοπτρίζουν διαφορετικές πτυχές της πρακτικής του κλάδου.
Αυτό το μονοετές μεταπτυχιακό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να εξερευνήσει τις δυνατότητες που προσφέρει η χρήση των νέων τεχνολογιών στις τέχνες.
Αυτό το μονοετές μεταπτυχιακό πρόγραμμα προσφέρει συναρπαστικές ευκαιρίες και προετοιμάζει τους φοιτητές να εισέλθουν στον κόσμο της τέχνης για να εργαστούν. Οι σπουδαστές αναπτύσσουν δεξιότητες τόσο από την πλευρά της επιμέλειας όσο και από την πιο διοικητική/ψηφιακή πλευρά.
Αυτό το μεταπτυχιακό πρόγραμμα εκπαιδεύει τους σπουδαστές να γίνουν ειδικοί στην οπτική εικόνα, με την ανάπτυξη προηγμένων δεξιοτήτων σε θέματα όπως: γνώση του fashion styling, ψηφιακά άρθρα μόδας τόσο για offline όσο και για online μέσα και κοινωνικές πλατφόρμες.
Αυτό το μεταπτυχιακό πρόγραμμα καλύπτει την τεχνολογία, την οργάνωση, την επικοινωνία και τα εργαλεία μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται στη βιομηχανία αρωμάτων και καλλυντικών πολυτελείας.
Αυτό το μάθημα μεταπτυχιακού επιπέδου έχει σχεδιαστεί για να εκπαιδεύσει τους μελλοντικούς μάνατζερ και ηγέτες στον κλάδο της μόδας να κατανοούν, να αναλύουν και να λειτουργούν τα βασικά στοιχεία μιας νεοσύστατης επιχείρησης μόδας και πολυτελών εμπορικών σημάτων.
Αυτό το διετές μεταπτυχιακό πρόγραμμα παρέχει μια ευρεία θεμελίωση σε κοινωνιολογικά, πολιτιστικά και δημιουργικά πλαίσια μαζί με τα σύγχρονα κανάλια των μέσων ενημέρωσης. Αυτό επιτρέπει στους σπουδαστές να δημιουργούν αξιομνημόνευτες στρατηγικές επικοινωνίας που μπορούν να έχουν απήχηση στις πιο ανεπτυγμένες κοινωνικές φαντασιώσεις.
Κατά τη διάρκεια του πρώτου μέρους αυτού του μεταπτυχιακού προγράμματος, οι φοιτητές θα εργαστούν πάνω στις νέες αισθητικές γλώσσες σύμφωνα με τις διεθνείς τάσεις και θα ενισχύσουν τις τεχνικές και σχεδιαστικές τους δεξιότητες σύμφωνα με τις καινοτόμες τεχνολογίες.
Μέσα από διαλέξεις και σχεδιαστικές δραστηριότητες, οι φοιτητές μαθαίνουν να περιηγούνται στη διαδικασία σχεδιασμού από την αρχή μέχρι το τέλος, συνδυάζοντας τεχνικές δεξιότητες με αισθητικό πειραματισμό για τη δημιουργία ιδιαίτερα καινοτόμων προϊόντων.