Βιομηχανία μόδας

Το ξεκίνημα μιας νέας επιχείρησης και η ανάπτυξη νέων εμπορικών ιδεών είναι αυτό που όλα τα κορυφαία στελέχη βιώνουν σε κάποιο σημείο της καριέρας τους. Με στέρεες βάσεις σε τρεις βασικούς τομείς: επιχειρήσεις μόδας, μάρκετινγκ και επικοινωνία μόδας και δίκαιο της μόδας, μια επαγγελματικά σχεδιασμένη εκκίνηση είναι ένα σίγουρο βήμα προς την επιτυχία.

Αυτό το μάθημα μεταπτυχιακού επιπέδου έχει σχεδιαστεί για να εκπαιδεύσει τους μελλοντικούς μάνατζερ και ηγέτες στον κλάδο της μόδας να κατανοούν, να αναλύουν και να λειτουργούν τα βασικά στοιχεία μιας νεοσύστατης επιχείρησης μόδας και πολυτελών εμπορικών σημάτων.

Χρειαζεστε καθοδηγηση;

Οι συμμετέχοντες σε αυτό το επίπεδο έχουν ήδη μια ιδέα για το σχέδιο που θέλουν να αναπτύξουν, για τα προϊόντα ή τις συλλογές που θέλουν να λανσάρουν ή απλώς για το πού βλέπουν τη διοικητική τους ομάδα να εξελίσσεται στον κλάδο. Το πρόγραμμα αυτό υποστηρίζει αυτά τα νέα εγχειρήματα με σταθερή επιχειρηματική αντίληψη και βασικές πρακτικές σχεδιασμού και μάρκετινγκ που είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη ενός επεκτάσιμου επιχειρηματικού μοντέλου και τη διασφάλιση μιας ταχέως αναπτυσσόμενης  επιχείρησης.

Μέσω της δημιουργίας συλλογών, των μεθόδων παραγωγής, του προϋπολογισμού, του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, οι συμμετέχοντες μαθαίνουν θεωρητικές, καινοτόμες και προσανατολισμένες στο μέλλον πρακτικές μεθόδους που αποσκοπούν στη δημιουργία, την κατασκευή και το λανσάρισμα ενός προϊόντος ή μιας συλλογής στην παγκόσμια αγορά. Μαθαίνουν να αξιολογούν την έννοια της δημιουργικότητας όπως εφαρμόζεται στη μόδα και στα προϊόντα πολυτελείας και να αξιολογούν τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες διαχειρίζονται το σχεδιασμό προϊόντων, τις διαδικασίες παραγωγής, την εμπορική διάθεση και το μάρκετινγκ.

Κύριοι τομείς εκπαίδευσης

  • Ηγεσία και στρατηγικές σε επωνυμίες πολυτελείας
  • Ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρηματικά μοντέλα παντός καναλιού
  • Νόμοι και προϋπολογισμός σε μια εταιρεία μόδας
  • Βιώσιμη καινοτομία προϊόντων
  • Αγορές
  • Διαχείριση μάρκετινγκ

Εξειδικεύσεις

Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα στη μόδα και το εμπόριο προσφέρεται στις ακόλουθες ειδικότητες:

  1. Επιχειρήσεις μόδας & επιχειρηματικότητα / Fashion Start-Up
  2. Διαχείριση προϊόντων μόδας
  3. Αγορές και εμπορία μόδας (Fashion Buying & Merchandising)
  4. Διαχείριση εμπορικών σημάτων μόδας & πολυτελείας
  5. Πανκαναλικό & ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας
  6. Προώθηση μόδας, επικοινωνία & ψηφιακά μέσα
  7. Παγκόσμιο Master για επαγγελματίες επιχειρήσεων πολυτελείας

Επαγγελματικές ευκαιρίες: διευθυντής επιχειρήσεων μόδας, διευθυντής προϊόντων, επιχειρηματίας, διευθυντής έργων, στρατηγικός σχεδιαστής, διευθυντής μάρκας, σύμβουλος επιχειρήσεων, αγοραστής, διευθυντής μάρκετινγκ.

Θέλετε να κλείσετε μια συμβουλευτική συνεδρία;