Μόδα και επιχειρηματικότητα

Η μεταφορά μιας συλλογής μόδας ή ενός προϊόντος πολυτελείας σε κανάλια χονδρικής και λιανικής πώλησης απαιτεί ένα μείγμα συγκεκριμένης επιχειρηματικής αντίληψης αλλά και δημιουργικών επικοινωνιακών δεξιοτήτων για την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας, τον καθορισμό του κοινού-στόχου, των επιπέδων τιμών και τον σχεδιασμό των καναλιών μάρκετινγκ και διανομής.

Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν πρακτικές δεξιότητες μέσω της συνεργασίας με διεθνείς εταιρείες σε βιομηχανικά έργα και μελέτες περίπτωσης, καθώς και μέσω διαλέξεων και παρουσιάσεων από εξειδικευμένους επαγγελματίες και έμπειρους επιχειρηματίες του κλάδου. Ο γενικός στόχος του προγράμματος είναι να εκπαιδεύσει μελλοντικούς επαγγελματίες του επιχειρηματικού κλάδου που μπορούν να δημιουργήσουν ένα σωστό επιχειρηματικό σχέδιο ή μια εμπορική πρόταση, είτε για μια νεοσύστατη εταιρεία, είτε για νέα επιχειρηματικά σχέδια είτε για την ανάπτυξη μιας υπάρχουσας επωνυμίας.

Χρειάζεστε καθοδήγηση;

Κύριοι τομείς εκπαίδευσης

  • Ο τομέας της μόδας, το μέλλον και οι καταναλωτικές συνήθειες
  • Τάσεις, πολιτιστικά κινήματα, καινοτομία
  • Διαδικασίες παραγωγής και κατασκευής
  • Ο ρόλος του αγοραστή μόδας
  • Στρατηγικές μάρκετινγκ και εργαλεία επικοινωνίας
  • Μάρκες και διαχείριση επωνυμίας
  • Χρηματοδότηση και έλεγχος της επωνυμίας
  • Πωλήσεις μόδας και ψηφιακό μάρκετινγκ
  • Η ιστορία της μόδας μέχρι σήμερα
  • Θεωρία και πρακτική της δημιουργικής έρευνας

Επαγγελματικές ευκαιρίες: διευθυντής στον τομέα λιανικής πώλησης, υπεύθυνος ανάπτυξης επιχειρήσεων, εμπορικός διευθυντής, διευθυντής μάρκετινγκ, διευθυντής επιχειρήσεων.

Επικοινωνήστε μαζί μας