Ψηφιακό μάρκετινγκ μόδας

Αυτό το μονοετές μεταπτυχιακό πρόγραμμα είναι ένα εντατικό πρόγραμμα που αναλύει την εξέλιξη της βιομηχανίας της μόδας από την οπτική του μάρκετινγκ, της επικοινωνίας και της κουλτούρας.

Στόχος του είναι να προετοιμάσει τους φοιτητές να εργαστούν στο ψηφιακό μάρκετινγκ και να δημιουργήσουν συγκεκριμένο περιεχόμενο και στρατηγικές για επωνυμίες μόδας και τρόπου ζωής.

Μέσω θεωρητικών και πρακτικών μαθημάτων που βασίζονται σε εργασίες σχετικά με τις ψηφιακές τεχνολογίες, τα εργαλεία και τα μέσα, όπου οι διαλέξεις συμπληρώνονται από σεμινάρια και εργαστήρια, οι φοιτητές μπορούν να αναπτύξουν μια ανεξάρτητη, καινοτόμο και βιώσιμη προσέγγιση.

Κύριοι τομείς διδασκαλίας

  • Η κατανόηση του περιεχομένου, των εκφραστικών γλωσσών και των εργαλείων που στηρίζουν το ψηφιακό μάρκετινγκ στον τομέα της μόδας και του τρόπου ζωής.
  • Να αποκτήσουν ικανότητες στο σχεδιασμό, τη διαχείριση και την εφαρμογή στρατηγικών για τη μόδα και τα ψηφιακά συστήματα.
  • Να αναπτύξουν οι σπουδαστές ικανότητες να χειρίζονται διάφορες καταστάσεις ανεξάρτητα ή μέσω ομαδικής εργασίας, καθώς και να αναπτύξουν την ικανότητά τους να αλληλεπιδρούν με επαγγελματίες.
Επαγγελματικές ευκαιρίες: διευθυντής ψηφιακού μάρκετινγκ, διευθυντής ψηφιακών έργων και σύμβουλος στρατηγικής, δημιουργός ψηφιακού περιεχομένου, δημιουργός διαφημίσεων και προβολής, διευθυντής διαδικτυακού και κοινωνικού μάρκετινγκ, διευθυντής ηλεκτρονικού εμπορίου, διευθυντής ψηφιακών δημοσίων σχέσεων, διευθυντής SEO, διαχειριστής κοινότητας κ.λπ.
Στείλτε περισσότερες πληροφορίες