Σχέδιο μόδας

Το προπτυχιακό πρόγραμμα σχεδίου μόδας της NABA έχει ως στόχο να προετοιμάσει τους σπουδαστές για την επαγγελματική ζωή στην ιταλική και διεθνή βιομηχανία μόδας.

Με μια δημιουργική και πρακτική προσέγγιση, το πρόγραμμα καθοδηγεί τους σπουδαστές να βρουν και να αναπτύξουν τα ταλέντα τους. Υπό την καθοδήγηση μιας σχολής που αποτελείται από επαγγελματίες εκπαιδευτικούς και μέσω της συνεργασίας με εταιρείες και ιδρύματα που συνδέονται με την πολιτιστική, κοινωνική και οικονομική ζωή του Μιλάνου και της Ρώμης.

Το πρόγραμμα είναι ένα αδιάλειπτο εργαστήριο ιδεών χάρη στη συνεργασία μεταξύ των διαφόρων ειδικοτήτων (βλ. παρακάτω), το οποίο προωθεί τις συνεργασίες, μιμούμενο μια πραγματική ομάδα εργασίας στη βιομηχανία της μόδας.

Το τρίτο και τελευταίο έτος καθορίζει τις γνώσεις και τις δεξιότητες των φοιτητών και παρέχει την ευκαιρία να εμβαθύνουν στην προσωπική τους έρευνα, με βάση την επιλεγμένη εξειδίκευση. Επικεντρώνεται στη δημιουργία μιας εξατομικευμένης και πρωτότυπης συλλογής σε όλες τις φάσεις της, στον καθορισμό μιας οπτικής και επικοινωνιακής εικόνας που σχετίζεται με τις επωνυμίες μόδας, καθώς και σε στρατηγικές για την παραγωγή, την επικοινωνία, το μάρκετινγκ και την προώθηση.

Κύριοι τομείς εκπαίδευσης

  • Εκμάθηση των εργαλείων και των μεθόδων σχεδιασμού που χαρακτηρίζουν έναν σχεδιαστή μόδας.
  • Βελτίωση ικανοτήτων για ανάλυση και ανάπτυξη εννοιών και ιδεών, οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν αργότερα σε σύνθετα έργα, και διαχείριση όλων των σταδίων της φάσης σχεδιασμού και παραγωγής.
  • Ανταλλαγή επαγγελματικών ιδεών σε ομάδες και ανάπτυξη σεναρίων εντός του συστήματος της μόδας για την επίτευξη ενός νέου είδους επιχειρηματικότητας.

Επαγγελματικές ευκαιρίες: Σχεδιαστής μόδας, σχεδιαστής κλωστοϋφαντουργίας, σχεδιαστής αξεσουάρ, σχεδιαστής κοστουμιών, διευθυντής προϊόντων, καλλιτεχνικός διευθυντής, στυλίστας, επικοινωνιολόγος στο διαδίκτυο, σχεδιαστής βιώσιμης μόδας, αγοραστής μόδας, διευθυντής επωνυμίας, σύμβουλος εικόνας, διευθυντής βιώσιμης αλυσίδας εφοδιασμού, ανεξάρτητος σχεδιαστής.

Το πρώτο έτος προσφέρεται ως μονοετές πρόγραμμα

Το μονοετές πρόγραμμα της NABA απευθύνεται σε διεθνείς φοιτητές που θέλουν να περάσουν ένα χρόνο στην πανεπιστημιούπολη της NABA στο Μιλάνο ή στη Ρώμη μαζί με φοιτητές από όλο τον κόσμο. Σπουδάζετε το πρώτο έτος του προγράμματος Bachelor of Fashion Design και λαμβάνετε πιστοποιητικό από τη NABA μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να σπουδάσετε περαιτέρω.

επικοινωνήστε μαζί μας

Εξειδικεύσεις

Το πρόγραμμα προσφέρει δύο διαφορετικές ειδικεύσεις: Σχεδιασμός μόδας και Σχεδιασμός μόδας και επικοινωνί.

Σχέδιο μόδας 2

Εξειδίκευση: Σχέδιο μόδας

Το μάθημα Σχέδιο μόδας επικεντρώνεται ειδικά στο σχεδιασμό συλλογών στους διάφορους τομείς της γυναικείας και ανδρικής ένδυσης, των αξεσουάρ και των υφασμάτων, εξερευνώντας τεχνικές, εργαλεία και τις πιο καινοτόμες μεθόδους σχεδιασμού, με ενδελεχή έρευνα σε υλικά, υφαντικές ίνες και κατασκευή.

Στόχος είναι να παρέχει στους σπουδαστές σχεδίουμόδας τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για έναν σύγχρονο επαγγελματία σχεδιαστή, ο οποίος μπορεί να διαχειρίζεται συνειδητά ολόκληρο το σχέδιο παραγωγής των διαφόρων ειδών (φόρεμα, παπούτσια, τσάντα, αξεσουάρ) και όλες τις φάσεις του.

Οι σπουδαστές έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν εμπειρία από πρώτο χέρι και να εντρυφήσουν σε όλες τις φάσεις της δημιουργίας προϊόντων μόδας, από την αρχική ιδέα έως την παραγωγή των αντικειμένων, μέσω της έρευνας για τα χρώματα και τις υφές, τις εικονογραφήσεις και τα τεχνικά σχέδια.

Σχέδιο μόδας 3

Εξειδίκευση: Σχέδιο και επικοινωνία μόδας

Το μάθημα Σχέδιο και επικοινωνία μόδας έχει ως στόχο να διερευνήσει τη σχέση μεταξύ της μόδας και της σύγχρονης επικοινωνίας, της συμβουλευτικής εικόνας και του μάρκετινγκ, στις διάφορες εφαρμογές τους: συλλογές μόδας, σχεδιασμός πασαρέλας, εκδηλώσεις, διαφημιστικές καμπάνιες, εκδοτικό, ψηφιακό και βιντεοσκοπημένο περιεχόμενο.

Οι σπουδαστές θα έχουν την ευκαιρία να διαχειριστούν τα απαραίτητα στρατηγικά στοιχεία και τα διάφορα κανάλια επικοινωνίας για τη δημιουργία και την προώθηση της εικόνας της μόδας και του προϊόντος με βάση μια πρωτότυπη ιδέα.

Ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη – και μέσα από την έρευνα για τις πιο αποτελεσματικές μορφές και μέσα στη σύγχρονη επικοινωνία για τη μόδα και το design – πειραματίζονται με διαφορετικά τελικά αποτελέσματα: εκδήλωση, flash mob, performance, περιοδικό, κατάλογος, blog, ιστοσελίδα, φωτογραφία και ρεπορτάζ, video concept, video interview, video reportage.

Πώς μπορώ να κάνω αίτηση στη σχολή;