Σχεδιασμός μόδας και μάρκετινγκ

Το πρόγραμμα παρέχει μια ευρεία γνώση του σχεδιασμού μόδας και του μάρκετινγκ και προετοιμάζει τους συμμετέχοντες για μια καριέρα στην παγκόσμια βιομηχανία μόδας και πολυτελών εμπορικών σημάτων. Με πρόσθετες δεξιότητες στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ μόδας, οι σπουδαστές αποκτούν ένα ευέλικτο σύνολο δεξιοτήτων που μπορούν να προσαρμοστούν σε διαφορετικούς ρόλους στον κόσμο της μόδας.

Το μάθημα ξεκινά με τους συμμετέχοντες να σχεδιάζουν με το χέρι για να αναπτύξουν ιδέες μόδας και να διερευνήσουν πώς μπορούν να αναπτύξουν περαιτέρω τις δικές τους σχεδιαστικές ιδέες μέσω δημιουργικής έρευνας. Εισάγονται σε βασικά θέματα όπως η βιωσιμότητα και τα περιβαλλοντικά ζητήματα στη βιομηχανία της μόδας, καθώς και στις νέες τεχνολογίες που επηρεάζουν τη διαδικασία του σχεδιασμού. Αναλύοντας την παραγωγή και την αποδόμηση των ρούχων, εξερευνούν την υψηλή ραπτική και το έτοιμο ένδυμα και βυθίζονται στη διαδικασία σχεδιασμού από την εικονογράφηση της μόδας και την κατασκευή πατρόν μέχρι το τελικό ένδυμα.

Κατά τη διάρκεια της δημιουργίας συλλογών, οι συμμετέχοντες μαθαίνουν τα βασικά στοιχεία του μάρκετινγκ και αποκτούν κατανόηση του καταναλωτή πολυτελείας, βοηθώντας τους να αναπτύξουν συγκεκριμένες στρατηγικές επικοινωνίας για την αγορά της μόδας. Καθορίζουν και αναπτύσσουν τις δικές τους συλλογές λαμβάνοντας υπόψη το σχεδιασμό, την τιμολόγηση, την ανάπτυξη προϊόντων και την οργάνωση της παραγωγής. Μέσω πρακτικών ασκήσεων, μαθαίνουν να διαχειρίζονται διάφορες πτυχές της παραγωγής στη βιομηχανία της μόδας.

Το πρόγραμμα είναι διαπιστευμένο από το Regent’s University του Λονδίνου.

Εστίαση:

  • Σχεδίαση και εικονογράφηση μόδας (2D, 3D)
  • Κοπή και κατασκευή πατρόν
  • Ψηφιακός σχεδιασμός
  • Επαγγελματικός σχεδιασμός και χαρτοφυλάκιο
  • Οπτική επικοινωνία και δεξιότητες επαγγελματικής παρουσίασης
  • Μάρκετινγκ και επιχειρηματικές πρακτικές στη μόδα
  • Διαχείριση προϊόντων
  • Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου
  • Επιχειρηματικότητα στη μόδα
  • Αγορά μόδας και σχεδιασμός γκάμας
  • Συμπεριφορά και ανάλυση των καταναλωτών

Επαγγελματικές ευκαιρίες: σχεδιαστής ανδρικής και γυναικείας ένδυσης, διευθυντής στούντιο, διευθυντής προϊόντων, διευθυντής διανομής, υπεύθυνος ανάπτυξης μάρκας, διευθυντής μάρκετινγκ

Θέλετε να μάθετε περισσότερα;